سطل حرف گوش كن!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سطل حرف گوش كن!
نوشته شده در 8 مهر 1389
بازدید : 44
نویسنده : مولوی
يكي از ابزارهاي موجود در ويندوز، ‌Recycle Bin‌ يا همان سطل آشغال ويندوز است كه وقتي شما فايلي را از روي هارد‌ديسكتان حذف كنيد ابتدا فايل مربوطه به اين بخش منتقل شده و پس از حذف از اين بخش نيز به‌طور كامل از هارد‌ديسك شما حذف مي‌شود.

كاربران بسياري ديده مي‌شوند كه گاهي اوقات قصد دارند فايلي را حذف كنند اما مطمئن نيستند كه بعد‌ها به اين فايل نياز داشته باشند يا خير به همين دليل فايل خود را به سطل آشغال منتقل مي‌كنند و تا چندين ماه نيز آن را به‌طور كامل از هارد‌ديسك خود حذف نمي‌كنند. اما انجام اين كار به مرور زمان موجب مي‌شود تا نه تنها فضاي خالي هارد‌ديسك افزايش پيدا نكند بلكه براي حذف فايل‌هايي از سطل آشغال ويندوز نيز نمي‌توان فايل‌هاي خيلي قديمي را از فايل‌هايي كه به تازگي حذف شده‌اند تشخيص داد.

نرم‌افزار ‌Bin Manager‌ ابزاري بسيار كوچك و كم حجم اما قدرتمند براي مديريت سطل آشغال ويندوز شما است. اين نرم‌افزار كه حجم آن كمتر از 100كيلوبايت است به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌راحتي فايل‌هاي مورد نظر از تاريخ‌هاي مختلف را از سطل آشغال ويندوز خود حذف كنيد. به‌عنوان مثال با كمك اين برنامه مي‌توانيد تمام فايل‌هايي كه سه روز از تاريح انتقالشان به سطل آشغال گذشته است و يا تمام فايل‌ها به‌جز فايل‌هايي كه امروز به سطل آشغال منتقل شده‌اند را حذف كنيد. براي دانلود اين نرم‌افزار مي‌توانيد به لينك زير مراجعه كنيد:

http://www.cheztabor.com/BinManager/setup.exe



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: ترفندستان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: